نصب آسانسور چیتگر

آسانسور پانوراما دارای شیشه لیمنت


نصب آسانسور چیتگر -نصب آسانسور صنعتی جاده مخصوص-نصب آسانسور گرم دره

1- نصب آسانسور غرب تهران-سرویس آسانسور غرب تهران:

شامل نصب آسانسور چیتگر-سرویس آسانسور چیتگر-نصب آسانسور دریاچه چیتگر  –سرویس آسانسور دریاچه چیتگر-نصب آسانسور بلند مرتبه -سرویس آسانسور بلند مرتبه -نصب آسانسور جاده مخصوص- سرویس آسانسور جاده مخصوص-نصب آسانسور کوهک -سرویس آسانسور کوهک-نصب آسانسور شهرک اردستانی-سرویس آسانسور اردستانی می باشد.

مراحل نصب آسانسور در مناطق غربی تهران هم مثل سایر بخش ها می باشد همان مراحل و همان شرایط.فقط یک عامل تغییر می کند، هزینه های جابجایی لوازم و مراحل کسب مجوز از ارگان های مربوط نصب آسانسور چیتگر می باشد.

هر آسانسور بسته به شرایط تاثیر گذار بر آن در ابتدا طراحی و سپس مونتاژ می شود.

در ادامه چند مثال کاربردی جهت درک بهتر شما عزیزان از تغییرات جنس مورد استفاده در آسانسور بسته به جغرافیا و شرایط استفاده ذکر می گردد:

مثال اول) کابین و لوازم آهنی -فولادی(کابین آسانسور-جک آسانسور هیدرولیک-یوک آسانسور و …) مورد استفاده در آسانسور در صورت استفاده در مناطق مرطوب همگی باید از فولاد نگیر(فولادی که بخاطر بالا بودن آلیاژهای مربوطه ساختار کریستالی متفاوتی پیدا کرده است و دیگر خاصیت مگنتیک(آهنربایی ) را ندارد ) باشند.تا رطوبت باعث کم شدن عمر دستگاه نشود.

مثال دوم ) یکی از بهترین انتخاب ها جهت نصب آسانسور در ویلا و خانه های دوبلکس آسانسور هیدرولیک می باشد.این دسته از آسانسورها به علت صدای بسیار کم و مصرف انرژی پایین تر نسبت به آسانسورهای کشش مستقیم متقاضی های بسیاری دارد.ولی در صورتی که در محیط های سرد نصب شود گرم کن روغن به یونیت هیدرولیک آسانسور اضافه می شود و اگر در مناطق گرمسیر نصب شود باید سیستم خنک کننده یونیت آسانسور هیدرولیک روی دستگاه نصب گردد.

نصب آسانسور چیتگر

آسانسور هیدرولیک پانوراما

1.1- انتخاب آسانسور برای نصب آسانسور چیتگر:

افزایش ساخت و ساز در منطقه چیتگر موجب شده است تا تقاضا از شرکت های نصب آسانسور در چیتگر هم افزایش یابد.

درخواست مشتریان محترم انواع آسانسور های موجود مثل آسانسورهای هیدرولیک برای واحدهای آپارتمان با تعداد توقف کم (حداکثر 6 توقف) و آسانسورهای کشش مستقیم برای هر تعداد توقف از اجزای خرید مشتریان محترم چیتگر بوده است.

محدوده چیتگر بخاطر بالا بودن تعداد توقف و سرعت آسانسور عموما از آسانسورهای با سیستم کشش مستقیم استفاده شده است.

نصب آسانسور چیتگر

آسانسور بلند مرتبه با درب تمام اتوماتیک

موتور آسانسورهای کششی دو نوع اصلی دارد:

  • آسانسورهای دارای موتور گیرلس
  • آسانسور با موتور دارای گیربکس

موتور آسانسور گیرلس:

این دسته از موتورها تکنولوژی بسیار بالا و بروزی دارند.

آهنربای موجود در این موتورها بسیار قوی است و این موتورها هم مثل موتورهای گیربکس دار دارای دسته بندی و درجه بندی در ساخت می باشند.

تنها محدودیت استفاده این دسته از موتورهای آسانسور قیمت تمام شده آن ها می باشد.یک موتور آسانسور گیرلس برند 3 تا 4 برابر موتور آسانسور معمولی قیمت دارد.ولی این موتورهای آسانسور هم حجم کمتری دارند و هم صدای بسیار کمی در هنگام کار کردن تولید می کنند.

در واقع موتورهای آسانسور گیرلس و یونیت هیدرولیک غرق روغن می توانند در کم بودن صدا با یکدیگر رقابت کنند.

موتور آسانسور گیربکس دار :

این دسته از موتورهای آسانسور قدمت زیادی دارند.سیستم تبدیل نیرو در این موتورها بصورت چرخ دنده ای می باشد.

البته بعضی از این دسته موتورها هنوز هم شاید موجود باشند که با تسمه فرآیند تبدیل نیرو را انجام می دهند.

در این موتورهای آسانسور rpm موتور الکتریکی نسبت به rpm فلکه موتور بالاتر است این موضوع در حالیست که گشتاور موتور الکتریکی آسانسور نسبت به فلکه موتور آسانسور کمتر است.

تماس با ما جهت نصب آسانسور چیتگر:

شما عزیزان می توانید حتی در روزهای تعطیل با شماره تماسی که در سایت قرار داده شده است تماس بگیرید.همکاران ما از ساعت 8 صبح تا 20 شب پاسخگوی شما خواهند بود.

شرکت آسانسور داتام فراز این افتخار را داشته است تا طراحی – نصب و مونتاژ آسانسورهای بسیار زیادی را در محدوده غرب تهران به ثمر برساند.

 

 

5/5 - (21 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *