سرویس آسانسور میرداماد

سرویس آسانسور میرداماد – محدوده خدمات دهی شرکت آسانسور و پله برقی داتام فراز چیتگر

یکی دیگر از مناطقی که شرکت دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور داتام فراز در تهران بزرگ خدمات دهی انجام می دهد محدوده مابین خیابان ولیعصر تا خیابان شریعتی می باشد.

سرویس آسانسور ماهیانه یکی از مهترین مسائلی است که باید در هنگام بهره برداری به آن توجه شود.

هرچه آسانسور تعداد توقف بیشتر و دارای سرعت بالاتر باشد اهمیت این موضوع بالاتر می رود زیرا در آسانسور دارای موتور گیرلس با سرعت حرکت کابین در طول چاله تا 2.73 متر بر ثانیه و بالاتر باید موارد بسیار مهمی که در چک لیست سرویس نگهداری تنظیم شده است مورد بازرسی قرار گیرد.

برای مثال فرض بفرمایید فلکه هرزگرد یک آسانسور با سرعت حرکت کابین 2.5 متر بر ثانیه به هر دلیلی دچار خوردگی شده باشد و این خوردگی یال اسبی یا دندانه ای به علت نبود سرویس کار مجرب دیده نشده باشد.این موضوع می تواند موجب بوجود آمدن یک حادثه جبران ناپذیر شود و علاوه بر تحمیل موارد مالی جان افراد استفاده کننده را هم تهدید کند.شاید افراد تن درست و بالغ در حوادث آسانسور دچار آسیب نشوند ولی بانوان باردار و یا افراد مسن کاملا مستعد آسیب جسمی شدید می باشند.

سرویس آسانسور میرداماد

هر مجموعه دارای آپارتمان برای استفاده از بیمه آسانسور نیازمند قرارداد سرویس نگهداری آسانسور می باشد.خوشبختانه در محدوده میرداماد مشتریان محترم می توانند تنها با یک تماس از سرویس آسانسور میرداماد بهره مند شوند.

روال کار به این صورت می باشد که :

  1. تماس مشتری محترم جهت تهیه پیش فاکتور 
  2. تعیین وقت کارشناسی جهت برآورد ایرادات و یا مشکلات احتمالی آسانسور -در این مرحله اگر سیستم های ایمنی آسانسور نصب باشند و آسانسور از نظر ایمنی مشکل جدی نداشته باشد وارد مرحله عقد قرارداد می شویم در غیر این صورت باید اول مشکلات آسانسور مورد نظر رفع گردد.
  3. عقد قرارداد سرویس نگهداری و تعیین سرویس کار آسانسور

پس از این سه مرحله سرویس آسانسور مشتریان محترم شروع می شود و علاوه بر سرویس آسانسور بصورت ماهیانه در صورتی که آسانسور شما در طول ماه دچار مشکل شده باشد تمامی مشکلات توسط ما رفع می شود.

پرسنل سرویس آسانسور میرداماد شرکت آسانسور و پله برقی داتام فراز از با تجربه ترین افراد هستند .تمامی پرسنل ما تحصیلات مرتبط با آسانسور دارند و همگی سابقه درخشانی در این حوزه دارا می باشند.ما به شما جهت سرویس آسانسور میرداماد اطمینان خاطر می دهیم .

سرویس انواع آسانسور پک ،ترکیبی ،سرعت بالا ،برند و یا قدیمی دارای تابلوهای رله ای از گوشه ای از دامنه کاری ما می باشد.

گاهی در هنگام سرویس نگهداری آسانسورهای بروز نیازمند راه اندازی مجدد می باشیم که پرسنل شرکت داتام فراز بدلیل تجربه بسیار در این زمینه بدون نیاز به همکاران تابلو ساز می توانند در سریعترین زمان ممکن مشکل را حل کنند.

مشتریان محترم سرویس آسانسور میرداماد می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با شماره ذکر شده در سایت تماس بگیرند.

5/5 - (94 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *